Skip to main content
NEWS

Šta je Digital Signage ?

U javnim prostorima poput banaka, shopping centara, bolnica, prodavnica, železničkih stanica, aerodroma ili bioskopa sve je učestalije oglašavanje na ekranima koji svojim porukama animiraju korisnike. Takvo oglašavanje zove se Digital Signage (u prevodu “digitalna signalizacija”) i omogućava veću vidljivost marketinških poruka, bržu distribuciju sadržaja kao i prikaz većeg broja informacija na istoj poziciji.

Digitalna reklama, koja se naziva i dinamička signalizacija, Media & Digital Signage je specijalizovani oblik medija u kojem se video ili multimedijalni sadržaj prikazuje na javnim mestima u informativne ili reklamne svrhe. Digitalna signalizacija obično se sastoji od uređaja (PLAY BOX) za reprodukciju spojen na veliki, svetleći digitalni ekran, kao što je LCD ili plazma ekran.

Zahvaljujući tome klijenti, kao i neklijenti, koji “digitalne platforme” posmatraju izvana ili direktno u poslovnicama/maloprodajama, imaju u svakom trenutku precizne i konkretne informacije o proizvodu ili uslugama koje im se pružaju.

Kome je namenjena ova tehnologija?

Digitalna signalizacija se koristi u robnim kućama, školama, bibliotekama, poslovnim zgradama, medicinskim ustanovama, aerodromima, željezničkim i autobuskim stanicama, bankama, auto salonima i drugim javnim prostorima. Kada je tv ili display povezan sa PLAY BOX-om, podaci na ekranu se mogu ažurirati u realnom vremenu putem internet ili privatne mrežne veze. Prenos i skladištenje podataka su pojednostavljeni kompresijom kako bi se smanjila veličina datoteka i smešteni su na cloud-u.

Sistem može istovremeno emitovati isti sadržaj na više ekrana na jednoj ili stotinu lokacija.

Da li je vredno ulaganja?

Postoji nekoliko prednosti za upotrebu digitalne signalizacije umesto već zastarelih ili tradicionalnih načina pružanja informacija klijentima i kupcima. Digitalna signalizacija može se dopunjavati i menjati daljinskim putem, dok recimo papirne brošure i samostojeće reklame zahtevaju pojedinačnu zamenu i fizičko putovanje da bi se sadržaj promenio.

Budući da digitalna signalizacija ne zahteva papir ili boju, oni su ekološki prihvatljiviji od tradicionalnih načina. Digitalna signalizacija može biti animirana i takođe može istovremeno emitovati zvuk, vaš brendirani radio kao i vizualni sadržaj – brendirani tv.